HR-systemer i SharePoint

People meet

Effektive HR-systemer med SharePoint og M365

 

Med HR-systemer bygget på M365-platformen sikrer vi effektiv medarbejderstyring, høj datasikkerhed og nem adgang til relevante dokumenter – både for ledere og medarbejdere.

Ved at samle dokumenter og medarbejderinformation ét sted kan I reducere tidsforbruget på administrative opgaver og skabe et mere sammenhængende overblik. Automatisering af processer som onboarding, ferieanmodninger, godkendelser og andre HR-relaterede workflows sparer både tid og ressourcer og minimerer risikoen for fejl.

 

HR-systemer i SharePoint er en omkostningseffektiv løsning, der

gør medarbejderoverblikket mere

 

✅ digital ✅ effektiv ✅ brugervenlig

 

 

Kompetencematrix og dynamisk organisationsdiagram

Vores løsning inkluderer en kompetencematrix, der giver jer et klart overblik over relevante kompetencer i organisationen. Dette hjælper med at identificere styrker og udviklingsområder og understøtter både strategisk planlægning og daglige operationer. Derudover kan organisationsdiagrammet sættes op med automatisk opdatering direkte fra jeres M365-brugere, så det altid afspejler den aktuelle medarbejdersammensætning.

I undgår dermed, at fratrådte medarbejdere utilsigtet forbliver registreret i systemet, hvilket øger sikkerheden og forenkler administrationen.

 

Tidsregistrering og overholdelse af EU-direktivet

Hvis jeres virksomhed har behov for et tidsregistreringssystem, er SharePoint og Power Platformen også ideelle værktøjer. Vi hjælper jer med at designe og implementere en løsning, der er tilpasset jeres specifikke behov for brugere, enheder og arbejdsgange. Løsningen kan desuden sikre overholdelse af EU-direktivet om arbejdstidsregistrering, hvilket kan være afgørende for jeres virksomhed.

 

HR-systemer med selvbetjening og adgangsstyring for medarbejdere

Giv jeres medarbejdere mulighed for selv at tilgå og uploade deres egne dokumenter uden behov for at involvere nærmeste leder eller HR-ansvarlig. Med de indbyggede adgangsstyringsfunktioner i SharePoint kan medarbejdere og teamledere nemt uploade nødvendige dokumenter som fx:

📄 truckkort,

📄 certifikater eller

📄 MUS-dokumenter.

Dette styrker medarbejdernes selvstændighed og reducerer arbejdsbyrden for den HR ansvarlige.

 

HR_SharePoint

Giv medarbejdere mulighed for selv at tilgå og uploade egne dokumenter uden at skulle gå til nærmeste leder eller den HR ansvarlige.

Ved at benytte de indbyggede muligheder i Sharepoint for styring af adgange, kan en medarbejderen eller teamleaderen selv uploade nye truck-kort eller finde sidste års MUS dokumenter.

Fandt du det, du havde brug for eller er du i tvivl, om SharePoint kan bruges til jeres behov?

 

Brian Laursen

Brian Laursen

SharePoint og Power Platform konsulent

📧 bla@promptIT.dk

☎️ 20 84 64 21

Vi skaber skræddersyede softwareløsninger og ISO ledelsessystemer specielt til jer med udgangspunkt i M365 platformen.

Prompt IT ApS

 

Telefon: (+45) 20846421

E-mail: Kontakt@promptit.dk

Kontoradresse: Silkeborgvej 102, 1 sal, 7400 Herning

 

CVR nr.:  45115739